lindseydegraaf.reismee.nl

Doei Nederland, hallo Vancouver.

Hoi iedereen!

De reis zit erop, ik ben veilig aangekomen in het INTERNeX staff house. Vanochtend om half 8 vertrokken we naar Schiphol. Papa, mama, John, Joyce, opa, oma en ik. Op Schiphol stond me nog een leuke verrassing te wachten: Gwen, Joyce, Ingrid en Jan-Karel kwamen me ook uitzwaaien! En ook Robbert-Jan had even tijd kunnen maken tussen het werk door om nog even gedag te kunnen zeggen. Een heel afscheids commité dus! Na het inchecken en de koffers afgeven, was het tijd om iedereen gedag te zeggen. En toen op naar het vliegtuig! De eerste vlucht, naar Frankfurt, was zo voorbij. Gelukkig maar, want die plekken in het vliegtuig waren ook erg krap. Toen moest ik in Frankfurt overstappen. Lang hoefde ik daar niet te wachten. Dat vliegveld is zo groot, dus toen ik bij mijn gate was aangekomen, kon ik ook al gelijk het vliegtuig in. En toen begon de vlucht van 10 uur. Daar had ik wel een hele chille plaats. Het was een vliegtuig met een beneden verdieping, en ik zat precies naast de koepel van de trap. Daar kon ik dus mooi al mijn spullen kwijt en ik kom er lekker tegenaan liggen. Ik had niet echt een gezellige vrouw naast me zitten, of ze zat een boek te lezen, of een film te kijken, of te slapen. Dus spraakzaam was ze totaal niet. Maar uiteindelijk ging die vlucht ook nog best snel. Iedereen had een eigen tv scherm voor zich, dus ik kon zelf de films uitkiezen die ik ging kijken en ik heb nog even geslapen en toen was ik er alweer. Eenmaal op het vliegveld van Vancouver ging het ook erg snel. Ik moest naar een aparte balie voor de controle, omdat ik voor een langere tijd blijf en daar had ik maar 2 mensen voor me, dus dat ging snel. Toen door naar de bagageband en toen zag ik ook al vrij snel mijn koffers aankomen. Een grote opluchting dat ze allebei goed aangekomen zijn! En toen op zoek naar mijn chauffeur, maar ook dat was geen probleem. Het was ongeveer een half uurtje rijden naar het staff house, waar ik deze 9 maanden ga verblijven. Op dit moment wonen we met 13 mensen, maar het wisselt hier heel snel. Mensen komen en gaan, sommigen blijven hier voor 4 weken, anderen (zoals ik) voor 9 maanden, dat wisselt heel erg. Toen ik in het huis aankwam, was alleen David, de huismanager thuis en een meisje uit Zweden, Emma. Ik heb mijn spullen in mijn kamer gezet en toen gingen we met z’n 3en even wat boodschapjes doen. Ik weet dus gelijk al waar ik de winkels kan vinden! Inmiddels is het hier half 8 en zijn de meesten thuis, dus die heb ik nu ook allemaal ontmoet. Ik deel een kamer met Leila, een meisje uit Duitsland. De eerste indruk is erg gezellig. Ik ga zo mijn koffers uitpakken en dan vroeg naar bed. Ze vroegen of ik mee uit ging vanavond, maar ik sla de eerste avond maar even over! Morgen en overmorgen heb ik helemaal vrij en dan heb ik voor maandag een afspraak op het hoofdkantoor van INTERNeX, waar ik de informatie over mijn sollicitaties krijg. Jullie horen snel weer wat van me!

Veel liefs, Lindsey.

Reacties

Reacties

Harold

Wat fijn dat je goed bent aangekomen, en het is leuk om te lezen wat je meemaakt. Dikke kus Joyce en papa

Cherrelle

Gelukkig ben je goed aangekomen! Klinkt al erg leuk met die verschillende mensen in dat staffhouse! xxx

opa en oma

Fijn dat de reis goed gegaan is.

Wij hopen dat je leuke mensen om je heen krijgt.

kusjes van opa en oma

.

Ilona

Welkom in Vancouver! Leuk om te horen hoe het is gegaan en wat je meemaakt. Kijken uit naar een volgend bericht.

Liefs van Rob, Ilona Roy en Mike

Lilian

Leuk om je zo te kunnen volgen!!! Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.
Zo te lezen gaat het helemaal goed komen met jou daar in Vancouver!

Veel liefs Lilian

Jonne

Hey Linds!
Voor jou dus geen peppie en kokkie in het vliegtuig, maar gelukkig is toch alles goed gegaan;) Fijn om te horen!
Maarre niet eens uitgaan op je eerste avondje?! Dat ben ik niet van je gewend meis;) Hihi
Have fun&enjoy the first days girl!
Kusjee

John en Brigitte

Hee mopje, wat een leuk lang eerste reisverslag! Heel leuk om te lezen. Fijn dat je eerste indruk goed is. We kijken uit naar je volgende verslag! Veel plezier en alvast succes met je sollicitatie! Liefs John & mama

Jacqueline en Ferry

Hallo wereldreiziger,

Wat leuk om je op deze manier te volgen. Best wel spannend allemaal. Kom lekker tot rust. Er komen nog genoeg feestjes, let maar eens op!!! Heel veel succes komende dagen en houdt ons door dit soort verslagen maar op de hoogte. Gr. uit Culemborg.

jan-karel,ingrid, meisjes

hai lieverd,
wat fijn dat de reis zo goed is verlopen!
toch spannend als onze grote nicht zo ver weg is.
leuk dat je eerste indruk zo goed is, en dat we je verhalen kunnen lezen!!
nou maak er een leuke tijd van in cananda .
we kijken uit naar een volgend verhaal.
heel veel liefs en knuffels, kortenhoef

Joyce Kamphorst

hoi lieve lindsey.
Heb je het tot nu toe leuk? Wij missen je hier wel maar we gunnen je alle leuke dingen.
Ohh voor dat ik het vergeet te vragen waarneer kom je op skyp??????????
Nou verder heb ik niks meer te melden ik hoop dat je het in de komende tijd leuk zal krijgen.
xxxxx joyce kamphorst

BILLIE!

Billlieeeeee, goed om te horen dat je veilig bent aangekomen :D We zitten nu pas echt verrrrrrr uit elkaar! Jij die een avondje stappen overslaat? haha dat is nieuw! Geniet van je twee vrije daagjes en we spreken elkaar snel weerrr! Kusssssie vanuit Gran Canaria :)

Henk en Marja

Hey Lindsey, Leuk om je op deze manier te kunnen volgen in Verwegistan.... .
Heel veel plezier, geniet ervan!!!
Groetjes uit het koude kikkerlandje van Henk en Marja

z.karels@kpnplanet.nl

Hallo Lindsey,
Leuk al die verhalen te lezen ik hoop dat je snel een leuke baan vind. Fijn om te lezen dat je met een leuke
groep jonge lui in het huis woont en lekker geniet van de omgeving en (stappen) want dat hoort er ook bij.
Liefs zwannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active