lindseydegraaf.reismee.nl

Bingo! Geaccepteerd voor de hogere hotelschool!

Hoi iedereen!

Ik had net bijna mijn hele blog geschreven en toen met 1 verkeerde muisklik was alles weer weg. Dat wordt dus weer lekker opnieuw beginnen..

Ik schrijf de laatste tijd heel wat minder dan in het begin, maar nu is het wel erg lang geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven. Dat komt omdat ik niet echt meer weet waar ik over moet schrijven. Het is inmiddels gewoon het 'normale' leven geworden hier. Ik ga werken, ik ga uit,ik spreek af met vrienden/vriendinnen. Niet erg interessant om dat elke keer weer opnieuw te lezen. De afgelopen weken ben ik naar de bios geweest, naar Titanic in 3D, ik heb een aantal filmavondjes gehad, er zijn weer een aantal house party's geweest,ik heb een broodje kroket gegeten met Esther (ook uit Nederland) in the Dutch Store, Victoria's zus is hier 2 weekjes op bezoek geweest en nog wat minder leuks: ik heb ook nog 4 dagen ziek op bed gelegen.

De Dutch Store was in New Westminster, zo'n 45 minuten rijden met de skytrain vanaf Downtown Vancouver. Het was erg leuk om daar even heen te gaan, ze hadden er allemaal producten vanuit Nederland geïmporteerd, dus zelfs met Nederlandse etiketten erop! En ik heb al die tijd dat ik hier ben nog geen kroket gezien (op een portie mislukte bitterballen in Whistler na), dus dat was genieten! Nadat ik het broodje kroket naar binnen gewerkt had en een pak Venz hagelslag had ingeslagen, hadden we wel zin in een lekker wijntje. Het probleem was dat New Westminster een nogal stil dorpje is, dus het was nog even zoeken waar we dat konden krijgen. Uiteindelijk hadden we een pub gevonden. De gemiddelde leeftijd lag alleen wel 'iets' hoger dan onze leeftijd. De jongste in de pub, op ons na, was zeker al in de 60. Maar wij hadden ons wijntje en we hadden zelfs nog even mee gedaan met de bingo die in de pub bezig was, dus voor ons was het helemaal goed. Het beste was nog dat het heerlijk weer was die dag, dus mijn jas kon lekker thuis blijven!

Ik ben intussen ook bezig geweest met het inschrijven voor de hogere hotelschool in Maastricht. Ik heb eerst twee testen op internet moeten maken, 1 voor intelligentie en een andere voor persoonlijkheid. Daarna moest ik een motivatiebrief schrijven en als laatste had ik een interview via skype. Een paar dagen na het interview kreeg ik een mailtje dat ik was aangenomen!!

En ik heb nog meer leuk nieuws: over 2 weken komen mijn moeder en een vriendin van haar, Tina voor 10 dagen naar Vancouver. Ik kijk er al naar uit!

De volgende keer zal ik niet zo lang meer wachten met schrijven!

Liefs Lindsey.

Reacties

Reacties

Joyce en Harold

Het is altijd leuk om wat van je te lezen, ook al zijn het de dagelijkse dingen. We zijn heel trots op je dat je aangenomen bent op de hotel school. Heel veel plezier straks samen met je moeder, maak er een leuke tijd van. Dikke kus, Joyce en papa. X

ingrid de groot

hoi lieverd, wat fijn om te lezen dat je het nog steeds zo naar je zin hebt! Het verhaal was een stuk korter dan het vorige, maar weer ontzettend leuk om te lezen.
fijn he, dat je moeder en tina komen!!
je moeder heeft er ontzettend veel zin in, ze heeft je vast heel veel te vertellen!
nou weer heel veel plezier en geniet ze nog de laatste maanden daar!!
heel veel liefs. j.k, ingrid, joyce en gwen.

John & mama

Hee mopje, leuk je verhaal weer! Balen dat je het 2x moest schrijven maar het is je weer gelukt een leuk, grappig verhaal te schrijven, het was weer heel leuk om te lezen.
Heb vanmorgen op het werk met trots verteld dat je op de HH-school aangenomen bent! Liefs en xxx van ons.

opa en oma

Hoi lieverd,heerlijk een Hollands kroketje he,maar niet te veel van eten hoor!Fijn dat alles zo goed gaat bij jou.
De tijd gaat toch wel erg snel.Leuke vooruitzichten
en Australie en de Hotelschool en dat mama komt.
Het loopt hier ook allemaal lekker met de familie,van iedereen de groeten.
Lieverd een fijne tijd met mama.
Lieve groetjes van ons.

zwannie.

Gefeliciteerd dat je aangenomen bent op de h.hotelschool. En erg leuk voor je dat je moeder komt met haar vriendin. Heb je nog iets van koninginnedag mee gekregen hier was het weer een gekke boel je kon weer veel troep kopen, ook broodjes kroket hahahaha.
dat zal wel lekker zijn geweest iets typies hollands.
liefs zwannie.

Tina

Hoi Lindsey,
Wat leuk dat je aangenomen bent op de Hotelschool, van harte gefeliciteerd. Je moeder en ik zijn druk bezig met voorbereidingen. Nog maar een week en dan kunnen we jou persoonlijk begroeten. Daar kijk ik naar uit en ik heb er reuze zin in om Vancouver te ontdekken. Ik zal ook mijn fototoestel mee nemen voor een leuke fotoreportage. Misschien komt die nog van pas voor mijn opleiding fotografie. We hebben een stapel folders bij ons van bezienswaardigheden en zijn blij dat jij ons de weg kunt wijzen, altans daar ga ik van uit nu het leven voor jou daar al gewoon is. Misschien heb je ook nog even tijd om gezellig mee te gaan en anders komen we jou wel opzoeken als je moet werken, al is het voor een lekkere lunch of diner. Nou meisje, tot gauw, liefs Tina

Melanie

Hai Lindsey,

Wat las ik op fb ga je naar Cuba?
Wat leuk jo.
Heel veel plezier daar en het word alweer aftellen voor je. Geniet er maar van voor je het weet ben je weer thuis. xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active