lindseydegraaf.reismee.nl

Verhuisd!

Hoi iedereen!

Ik ben verhuisd!! Sinds afgelopen donderdag woon ik in een appartementje midden in het centrum van Vancouver op 22 verdiepingen hoog. Het was nog wel een heel gedoe om met 2 koffers en 2 tassen van het staff house naar het nieuwe appartement te gaan, maar nu alles er eenmaal staat en ingericht is, maakt dat het zeker goed! Alles is nu dichtbij, voor de supermarkt hoef ik alleen maar de straat over te steken, er is een starbucks gelijk om de hoek, een tim hortons om de andere hoek, een bar en fitness in hetzelfde gebouw. Ik hoef nu niet meer overal de bus voor te nemen! Ik ben samen met Victoria (die ook mijn kamergenootje in het staff house was) in een kamer ingetrokken. Verder wonen hier nog een Japans meisje, maar die is altijd op school, in de bibliotheek of in haar kamer, dus die zien we niet zo vaak, en een Mexicaans meisje, die is erg aardig en had al hele plannen wat we allemaal samen konden gaan doen als huisgenootjes! Om te vieren dat we op ons nieuwe plekje waren, hadden Victoria en ik een fles champagne gekocht. Helaas konden we nergens glazen vinden, dus moesten we het uit koffie mokken drinken, maar daar werd de sfeer niet minder om!

Ik werk nu inmiddels 2 weken bij White Spot en vanaf vandaag heb ik eindelijk een naamplaatje met ‘Lindsey' erop, in plaats van ‘training'. Ik heb het er erg naar mijn zin. Het is een hele goede sfeer daar met allemaal leuke collega's en erg aardige managers! Een heel verschil vergeleken met Planet Veg, het was een goede keuze om daar weg te gaan.

Helaas waren deze laatste weken weer drie mensen weggegaan. David, onze house manager van het staff house, was dinsdag twee weken geleden terug naar Duitsland gegaan. En de zaterdag daarna was Sam terug naar Australië gegaan. Dat is toch wel een groot nadeel van allemaal internationale vrienden, het is elke keer weer moeilijk om gedag te zeggen. Een voordeel is wel, met allemaal vrienden in verschillende delen van de wereld, zijn er wel een aantal leuke vakantie plekjes om naartoe te gaan! We hadden de avond voordat Sam vertrok nog een leuk afscheidsfeestje. We hadden eerst met iedereen in het staff house afgesproken en daarna gingen we naar een erg gezellige club. Het was een hele leuke avond! Afgelopen zaterdag was Lydia, uit Nederland, terug naar huis gegaan. De woensdag daarvoor was haar laatste pub night en die was in een karaoke bar. We hadden toen besloten om met z'n allen een liedje te zingen voor haar afscheid, het was weer een gezellige pub night!

Verder hebben we nog een movie night gehad in het staff house. Ik heb koffie gedronken en bijgekletst met ex-collega's van Planet Veg. Ik heb friet gegeten bij een snackbar genaamd ‘Belgium fries'. Ze hadden patat met pindasaus (mijn favoriet), alleen daar kwam ik helaas pas achter toen ik al wat anders had besteld. Ik ben met Sam uit eten geweest. En we zijn nog een paar keer uit geweest met de mensen van internex.

Vandaag was een rustig dagje, maar voor de komende dagen staan alweer allemaal leuke dingen op de planning, ik heb er nu al zin in! Tot de volgende blog weer!

Liefs Lindsey.

Reacties

Reacties

Joyce en Papa

Hallo Lieverd,
Leuk weer een verhaaltje te lezen. Fijn dat de verhuizing goed gegaan is. Heerlijk dat alles nu zo dichtbij is en dat je minder vaak met de bus hoeft. De White Spot is een leuk restaurant waar jij helemaal op je plek bent zo te horen !
Afscheid nemen blijft vervelend, zeker als het om mensen gaat waar je een goede of bijzondere band mee hebt opgebouwd. Maar het voordeel is zeker de vakantie adresjes. Wie weet kom je zo nog eens op plekken waar je anders niet snel naartoe zou gaan.
Nog heel veel plezier, geniet ervan ! We zijn trots op je.
Dikke kus, joyce en Papa XXX

John en mama

Hee moppie, net heb ik je een poos gesproken, nu zit ik je weer te schrijven. Echt heel fijn dat social media! Je hebt er weer een leuk verhaal van gemaakt en i.d.d. iets korter dan anders maar net zo leuk. Als ik hoor wat je de komende weken allemaal voor leuke dingen gaat doen, kan het haast niet anders dan dat je volgende blogg weer een hele lange wordt. Je doet het fantastisch! Veel plezier de komende week met alle leuke dingen en succes met het werken! Liefs, John en mama

opa en oma

Hoi Lieverd.
Met veel plezier lezen we steeds je leuke verhalen.
De vaart zit er weer lekker in met je werk.Het is bij jullie echt komen en gaan met je vrienden,dat is niet altijd leuk om weer afscheid te moeten nemen.Maar je houdt er wel leuke vakantie adresjes aan over.Vergeet je adres hier in Holland niet!!!!Ha,ha.
We zien je graag weer terug komen hoor.

Heel veel liefs van opa en oma.

Lisanne

Leuk om je verhalen te lezen! Mooi dat je een plekje hebt kunnen vinden in Vancouver

ingrid de groot

hoi lieverd,
het verhaal is dan wel iets korter dan het vorige , maar weer net zo leuk om te lezen!
wat fijn dat je appartement zo goed bevalt, wel hoog hoor op de 22 ste verdieping!
harstikke leuk ook voor je dat je nieuwe baan je zo goed bevalt.
heerlijk dat je niet overal de bus meer voor hoeft te nemen,ook makkelijk met al die leuke feestjes.
nou heel veel plezier nog, en geniet ervan!
dikke kus van ons allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active