lindseydegraaf.reismee.nl

Ik heb een baan!

Hoi iedereen!

Vandaag had ik een sollicitatie gesprek bij een Indisch fast food restaurant, Planet Veg. Het is een heel klein restaurant, waar je kan zitten om wat te eten, maar de meeste mensen komen daar om wat eten mee te nemen. Ik had een kort gesprekje met de eigenaresse van het restaurant en volgende week heb ik een onbetaalde oriëntatie dag, daarna krijg ik een betaalde training en dan mag ik echt beginnen met werken. Het is een part-time baan, want in de winter is het daar erg rustig. Vanaf maart wordt het er wat drukker en dan gaat ze kijken of ik er full-time mag werken. Ik ben wel van plan om nog een andere part-time baan erbij te zoeken. Het werk bestaat uit bestellingen opnemen, het eten klaarmaken en het eten eventueel serveren als de mensen het daar opeten. Ik had een afspraak voor de sollicitatie om half 4. Toen ik aankwam, keek de eigenaresse een beetje verbaasd dat ik er was, maar ze zei niet waarom. Na het gesprek ging ik koffie drinken bij de Starbucks en toen keek ik op mijn klok en toen zag ik waarom ze zo verbaasd was: ik was een uur te vroeg! Ik had het helemaal niet door, heb me gewoon een uur vergist in de tijd. Maar het is goed gekomen, ze wil graag dat ik daar kom werken :)

Nu ga ik omkleden en me klaarmaken voor de Pub Night voor vanavond!

Liefs Lindsey.

Reacties

Reacties

Joyce en Harold

Echt goed dat het gelukt is om werk te vinden ! Wie weet is het wel hartstikke leuk om daar te werken. En je kan maar beter te vroeg dan te laat binnenkomen toch? Al is een uur te vroeg wel heel erg op tijd hahaha. Veel plezier bij de Pub Night. We zijn trots op je ! ;-p Dikke kus, Joyce en Papa.

Marije

Nice! Gefeliciteerd^^. Haha wel geniaal dat je een uur te vroeg was xD
xxx

Renske

Gefeliciteerd Billie! Hopelijk bevalt het :D XXX

Barcelona 4x

Hee, wat goed van je baan! Misschien is het toch leuker dan je eigenlijk dacht. We zijn benieuwd. Succes er mee en heel veel plezier. Groetjes, Jan-Karel, Ingrid, John en moeti.
PS: We verwachten natuurlijk wel dat, je als je weer thuis bent, een keer Indiaas voor ons kookt! X

opa en oma

Gefeliciteerd!!!!!!
We zijn blij voor je dat je een baan gevonden hebt.
Als het nou nog wat opleverd dan is het helemaal mooi.
Veel geluk.
opa en oma.

Walter en Greet

Hoi Lindsey. Van Opa en Oma deze reismee site gekregen. Wat heb je al veel meegemaakt in die korte periode. En gefeliciteerd met je job. Leuk om je verhalen te lezen. Succes met alles. Walter en Greet

Henk en Marja

Hey Lindsey, Gefeliciteerd met je job. Waarschijnlijk dacht die vrouw "Iemand die elke dag een uur eerder komt kan ik wel gebruiken. haha. Nu maar hopen dat het ook een leuke en gezellige baan is. En dat je er nog een parttime baan naast vind. En we verwachten wel dat je ons ook uitnodigd als je Indias gaat koken als je weer terug bent!!
Groetjes, Henk en Marja

Lilian

Hey Lindsey,

Wat leuk dat je een baan hebt gevonden!!! Gefeliciteerd!! Veel succes alvast, goed om te lezen dat je het naar je zin hebt.!

Groetjes, Lilian

Rob, Ilona en de jongens

Fijn dat het gelukt is om werk te vinden. En wat heerlijk dat je het zo naar je zin hebt!! Je zou toch denken dat je na bijna twee weken wel gewend bent aan de nieuwe tijd!?

ingrid ,j.k en de meisjes

hee, lins
wat fijn dat je het zo leuk hebt daar in het verre canada!!
ook mooi dat je een baan hebt, als is het partime!
ik vond het erg grappig om te lezen dat je een uur te vroeg was, we hebben er erg om gelachen.
lins blijf lekker doorgaan met leuke verhalen schrijven, dan blijven wij op de hoogte!
heel veel plezier weer, liefs uit kortenhoef.

zwannie.

Hallo Lindsey,
Wat heerlijk voor je dat je mag gaan werken . Zul je niet te veel gaan eten van al die lekkere maaltijden.
Hoop voor je dat er nog een baantje kunt vinden.

liefs zwannie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active