lindseydegraaf.reismee.nl

Halloween.

Hoi iedereen!

Vandaag is het halloween, dus deze week was de stad helemaal in dat teken. Vanaf donderdag zag je altijd wel iemand in een halloween kostuum door de stad lopen en ’s avonds zag je lange rijen mensen met halloween kleding voor de clubs wachten. Zelf wilde ik vrijdag naar een halloween feestje gaan. Het was in een soort hostel, waarvan 3 etages voor het feest waren, met op elke etage een andere dj. Maar toen we dinsdag de kaartjes wilden gaan kopen, bleek dat er al 800 kaartjes waren verkocht en het was dus uitverkocht. We werden wel op een lijst gezet voor dat als er nog kaartjes vrij kwamen, dat wij die als eerste konden krijgen, maar helaas, er kwamen geen kaartjes meer vrij. Dat feestje ging dus niet door. Maar er was nog wel een ander halloween feestje in het vooruitzicht: onze halloween house party. Alle mensen van internex waren uitgenodigd in ons staff house en iedereen van internex mocht zelf ook mensen uitnodigen om te komen. Woensdag ben ik met Laila op pad gegaan om een outfit te kopen voor die avond. We hadden allebei een masker gekocht met bijpassende boa en accesoires. Andere mensen hadden de versiering voor het huis gekocht, dus zaterdag avond gingen we met z’n allen het huis klaar maken voor het feest. Overal hingen spinnenwebben met spinnen erin, heksen hingen langs de muur, pompoenen stonden overal door het huis, enzovoort. Toen was het tijd om ons om te kleden en klaar te maken voor het feest. Felix wilde naar het feest als The Joker en Laila en ik besloten hem daarmee te helpen. We hebben zijn gezicht geschminkt en zijn haar gedaan, het zag er goed uit, al zeg ik het zelf :). Rond 9 uur/half 10 kwamen de gasten. Het huis was aardig vol en het was een geslaagde avond. Minder geslaagd was de bende die we de volgende ochtend in het huis vonden, maar dat was het feest wel waard. Foto’s van het feest staan op facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=566423207 En ik zal binnenkort ook wat foto’s op deze site zetten.

Naast halloween heb ik nog meer gedaan deze week. Donderdag avond ben ik naar een salsa dansschool geweest. Ik wilde eens een lesje van hier zien. Ik had gewoon een dansschool opgezocht die dichtbij was en ben erheen gegaan. Ik zag dat er die avond 2 lessen waren, dus ik besloot van allebei de lessen een stukje te gaan kijken, zodat ik ook verschillende niveau’s kon zien. Dat plan ging helaas niet door. Ik dacht dat ik een stukje met de bus moest en dan een klein stukje moest lopen, maar dat kleine stukje lopen was iets langer dan ik dacht. Uiteindelijk kwam ik aan 5 minuten voordat de eerste les was afgelopen, dus ik besloot maar tegelijk met de mensen van de volgende groep naar binnen te gaan. Ik heb eerst een deel van de les alleen gekeken en toen heb ik even met de dansleraar gedanst, die mij “such a lovely dancer” vond. Dat was weer goed voor mijn ego haha. Toen de les afgelopen was, bleek dat er op donderdag avond altijd een kleine salsa/merengue workshop was en daarna was er een salsa feest. Ik had dus de goede dag uitgekozen om te komen kijken! Ik heb meegedaan met de workshop, maar dat was echt alleen de basis. En op het feest heb ik veel gedanst. Het was leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik was gelijk uitgenodigd voor 2 halloween feestjes, maar helaas had ik op allebei de dagen al andere plannen. Ik ben zeker van plan om vaker naar deze salsa feestjes te gaan!

Zaterdag was ook een leuke dag. Ik ben met Laila naar metrotown geweest, een heel groot winkelcentrum met zo’n 500 winkels. We wilden er al vroeg zijn, omdat het dan nog niet zo druk zou zijn, dus rond 9 uur ’s ochtends vertrokken we. We hebben er tot een uurtje of 4 rondgelopen en hebben allebei leuke dingen gekocht.

Deze week ga ik (als het goed is) beginnen met werken. Ik weet nog niet precies welke dag het gaat worden, maar ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Lindsey.

Reacties

Reacties

harold en joyce

Je ziet er mooi uit op de foto's. Hartstikke leuk dat je een salsa dansschool hebt gevonden en meteen nieuwe mensen hebt ontmoet. Zo kan je het dansen een beetje bijhouden! Fijn dat je het zo naar je zin hebt. En het was ook weer erg leuk om je gisteren 'live' te zien. Veel plezier en succes met je trainingsdag. Liefs Joyce en Papa XXX

John en mama

Wat een leuk verhaal weer! Foto's op facebook zijn leuk, jullie zagen er gaaf uit (voor die gelegenheid dan) ha ha. Veel werk- en dansplezier de komende tijd en we spreken je weer snel. Veel liefs van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active