lindseydegraaf.reismee.nl

Kerst in Vancouver.

Hoi iedereen!

Ik hoop dat jullie een goede kerst hebben gehad. Het was wel vreemd om kerst te vieren zo ver weg van huis, maar ik heb erg gezellige dagen gehad. En ik heb nog een aantal cadeautjes en kerstkaartjes uit Nederland (en uit Gran Canaria!) ontvangen, dus dat was ook erg leuk! De 24e hebben we met iedereen van het staff house een kerstbrunch gedaan. Iedereen kocht iets om te eten en zo hebben we een soort buffet gemaakt. Daarna ging ik met Amber en Birgitte naar de stad en hebben we gezellig koffie gedronken bij de Starbucks. ’s Avonds hadden we een kerstdiner van internex voor kerstavond. Amber, Birgitte en ik besloten om onder het genot van een fles champagne ons om te kleden en op te maken voor het diner. Het kerstdiner was in een erg mooi restaurant. Er waren veel mensen op komen dagen en we hebben er een gezellige avond van gemaakt. Ook had iedereen een cadeautje gekocht en daar hebben we die avond een soort van spel mee gedaan, zodat aan het eind van de avond iedereen met een cadeautje naar huis ging.

Op eerste kerstdag begon ik met een brunch met Larissa. We hadden een leuk restaurantje uitgezocht, maar toen we daar aankwamen, bleek die gesloten te zijn met kerst. Na heel even gezocht te hebben, hebben we een ander restaurantje gevonden die wel open was, dus toen hadden we alsnog onze brunch. Verder heb ik op de dag zelf niet zoveel gedaan en ’s avonds had ik er met Amber en Birgitte een filmavondje van gemaakt.

Tweede kerstdag wordt hier niet gevierd, maar hier is het de dag na kerst Boxing Day. In bijna elke winkel is dan een enorme uitverkoop. Ik ben met Larissa naar de stad gegaan. Het was enorm druk. Overal stonden rijen van minstens een half uur voor de pashokjes en bij sommige winkels was er zelfs een enorme rij om de winkel in te kunnen. Dat was leuk om te zien. We hoopten nog dat er van die gevechten om kledingstukken zouden komen, maar zo erg was het nog net niet!

In mijn vorige blog had ik geschreven dat ik ontslag had genomen bij Planet Veg, maar nog net op tijd had ik gehoord dat EWR na de kerst erg weinig werk heeft. Planet Veg heeft niet zoveel personeel, dus op de dag wat eigenlijk mijn laatste werkdag daar zou zijn, heb ik nog een mooie deal kunnen sluiten: Ik ga zoveel mogelijk werken bij Planet Veg, maar als ik een shift voor EWR kan doen, gaat dat voor. Het klopt inderdaad dat ze nu bijna geen shifts hebben, daar had ik niet echt op gerekent, dus dat valt wel tegen.

Ik had laatst een shift van EWR in een casino. Het was een super grote diner zaal met een podium, dus tijdens het diner kwam er een live band. Er waren daar hele gezellige collega’s, dit was mijn leukste shift tot nu toe! Ik was klaar met werken om half 3 ’s nachts en de volgende bus ging om half 4, dus toen stelde een van de collega’s voor om me naar huis te brengen. Hij bracht ook nog wat andere mensen naar huis, dus uiteindelijk zaten we met z’n zessen in zijn kleine auto. Met oud&nieuw ga ik daar ook werken. Ik kon kiezen tussen 4 locatie’s, maar ik had het hier zo gezellig de vorige keer, dus ik heb gekozen om weer naar het casino te gaan.

Ik ga zo weer werken bij Planet Veg en daarna is er weer een pub night en een afscheidsfeestje van Nikola.

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en ik hoop dat 2012 voor iedereen een goed jaar gaat worden! Dit was mijn laatste blog van 2011, de volgende komt in het nieuwe jaar!

Liefs Lindsey.

Harold en Joyce

Hoi lieverd, leuk om weer een verhaal te lezen van je.
Fijn dat jouw kerstdagen ook heel gezellig waren.
En leuk om boxing day mee te maken. Veel plezier met oud en nieuw in het casino. Een goede jaar wisseling en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Veel liefs, papa en Joyce X

John & mama

Hee mopje, leuk weer je verhaal! Fijn dat jullie de kerstdagen zo gezellig met elkaar hebben doorgebracht. Alvast een goed uiteinde en veel plezier met werken Oudejaarsnacht! Liefs, John en mama

opa en oma

Hoi Lindsey,wat een verhaal weer.Zo te lezen heb jij je wel vermaakt met de kerstdagen.Het was wel vreemd dat je er niet bij was.We hebben elkaar met kerst wel gesproken,dat maakte het weer goed.Lieverd wij wensen je een gezellige jaarwisseling (al moet je werken)en de allerbeste wensen voor 2012.

ingrid de groot

hee lins, wat fijn dat je het nog steeds zo naar je zin hebt!!
leuk dat jullie de kerstdagen gezellig met elkaar doorgebracht hebben!!
gaaf om in het casino te mogen werken, heb je daarna nog een gokje gewaagd?
joyce heeft al een paar keer geprobeerd of je on line was, hopelijk lukt het snel weer eens.
nou wij wensen jou ondanks je moet werken , een hele goede jaarwisseling toe en een heel gelukkig nieuw jaar!!
heel veel liefs , j.k ,ink, en de meisjes.

Jacqueline Kragten

Hallo Linsey,

Volgens ons heb je het daar gelukkig heerlijk naar je zin. Je beleeft van alles en voor later zijn dat heerlijke herinneringen. Wij wensen jou een heel gelukkig en gezond nieuw jaar toe, waarin je heel veel leuke dingen mag meemaken.
Groetjes van Ferry, Jacqueline, Tim en Lisa